Meniu principal

Cum funcționează Biano?

Cum funcționează Biano?

Ce este Biano?

Biano este un agregator specializat în produse de mobilier și decorațiuni, a fost creat pentru a aduce magazinului partener clienți noi și cât mai multe vânzări. Biano își propune să inspire utilizatorii aflați, mai ales, în prima fază a procesului de achiziție, când se studiază oferta produselor de pe piață. În așa mod aducem magazinului tău clienți noi care au examinat deja produsele în catalogul Biano și ulterior pot deveni clienții tăi fideli.

De ce ar trebui să mă înregistrez pe Biano?

Biano este un portal inovator specializat în selectarea și căutarea produselor potrivite de mobilă și decorațiuni. Funcționează ca un catalog care îți aduce utilizatori potriviți. Pentru a găsi clientul potrivit, utilizăm resurse ca inteligența artificială, indicând utilizatorilor exact ceea ce caută. În plus, oferim utilizatorilor așa funcții ca:

  • Filtrare avansată de produse - bazată pe descrierea și imaginea produselor

  • Posibilitatea filtrării produselor în funcție de transport

  • Căutare vizuală folosind imagini

Voi fi împus, din cauza concurenței să reduc prețul produselor?

Avantajul agregatorului Biano este că prețul produsului nu este condiția principală pentru filtrarea pe care o oferim utilizatorilor, așa cum e în cazul altor agregatoare mari. Încurajăm utilizatorii să aleagă produsele care se potrivesc cu stilul lor, au o descriere adecvată și imagini de bună calitate.

Ce ar trebui să fac pentru a mă înregistra pe Biano?

Cerința de bază este existența unui magazin online funcțional, cu posibilitatea de a adăuga bunurile în coș și generarea unui feed XML. După aceea, tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi. Înregistrarea este GRATUITĂ și nu implică niciun angajament

Cât costă serviciile Biano?

Funcționăm pe baza principiul PPC (pay per click),deci plătești doar pentru clienții care vizitează magazinul tău online prin intermediul Biano. Algoritmul Biano poate să ajusteze CPC-ul, pentru a atrage utilizatori mai buni către magazinul Dvs. online, în funcție de probabilitatea cu care utilizatorul va face o achiziție, similar ca în cazul Google Ads (ECPC) și Facebook Ads. În plus poți să alimentezi creditul cu suma dorită. Îți recomandăm să alegi reîncărcarea automată a creditului, deoarece aceasta este singura modalitate de a nu pierde comenzile. Utilizatorii sunt mai convertibili seara și în weekend, asigură-te că ai suficient credit în special în această perioadă.

Care sunt următoarele recomandări pentru magazinul meu înregistrat pe Biano?

În cadrul Biano putem face față oricărei situații, astfel ca utilizatorii să fie cât mai mulțumiți, iar tu să ai cea mai bună rată de conversie. Te rugăm să verifici dacă îndeplinești următorii parametri:

  • conținutul feed-ului îndeplinește toate cerințele noastre

  • verifică periodic statisticile de performanță din campaniilor tale de pe Biano

  • ai implementat Biano Pixel

  • ai conectat corect GA cu sistemul Biano

  • versiunea responsive a website-ului tău este de înaltă calitate

Pentru o performanță mai bună verifică următoarele:

  • URL-urile furnizate către Biano sunt actuale

    - asigură-te că utilizezi aceleași adrese URL în feed-ul și magazinul tău.

  • Denumirile produselor sunt cât se poate de exacte și nu conțin numele magazinului

  • Prețul din feed corespunde cu prețul din magazinul online

    - în special, asigurate că trimiți în feed informații cu privire la reduceri.

  • Dimensiunea și calitatea imaginilor trimise

    - e de cel puțin 800x800 cu fundal alb

    - Trimiți in feed imagini alternative de produs

    - imaginile nu conțin logo sau alte inscripții

  • Trimiți informații despre disponibilitatea produselor

  • Trimiți informații despre servicii suplimentare

    - utilizatorii apreciază așa servicii ca: livrare în apartament, scoaterea mobilierului vechi, asamblare/montare etc.

  • Oferi informații despre dimensiunile produselor, atât în stare dezasamblată, cât și dimensiunea pachetului

  • Indici în feed toate produsele disponibile.

  • Adresa de e-mail și numărul de telefon sunt afișate pe pagina ta în secțiunea Contacte

  • Termenii de utilizare sunt vizibili pentru utilizatori.

  • E specificată pe site procedura de returnare a mărfurilor, banilor și reclamațiilor.

  • Site-ul tău este funcțional pe diverse platforme (browser, dispozitiv mobil, tabletă)

  • Oferi mai multe modalități de plată (card de credit, transfer bancar și numerar la livrare)

  • Oferi posibilitatea de cumpărare fără cont client