Politică de evaluare a serviciului Biano Star

Politică de evaluare a serviciului Biano Star

furnizat de Biano s.r.o.
C.U.I.: 04146905,
Nr. Înregistrare la Registrul Comerțului: CZ04146905,
cu sediul social în Křižíkova 148/34, Karlín, cod poștal: 186 00, Praga 8, Republica Cehă,
încorporat în Registrul Comerțului cu referința dosarului C 243209 aflat sub conducerea Tribunalului
Municipal din Praga (denumit în continuare „Operator”).

1. Această politică de evaluare a serviciului Biano Star (denumită în continuare „Politica de evaluare” și „Serviciu”) stabilește regulile de administrare privind trimiterea recenziilor și a conținutului aferent atunci când clienții utilizează portalul Biano.cz (denumit în continuare „Portal”). Politica de evaluare este obligatorie pentru partenerii Operatorului care și-au adăugat magazinele online la Portal și utilizează Serviciul (denumit în continuare „Partener”) și utilizatorii care plasează comenzi în aceste magazine online (denumit în continuare „Client”, iar Partenerul și Clientul sunt denumiți în continuare în mod colectiv „Utilizator”).

2. De asemenea, Politica de evaluare reglementează răspunderea Operatorului privind stocarea conținutului informațiilor furnizate de Utilizator în contextul Legii nr. 480/2004, privind anumite servicii ale societății informaționale, astfel cum a fost modificat.

3. Ca parte a Serviciului, Operatorul permite Clientului să evalueze magazinul online și produsele achiziționate. Ulterior, Partenerului i se poate permite să răspundă la evaluare. Revizuirea și publicarea oricărui conținut asociat Serviciului este complet voluntară. Întregul conținut publicat este furnizat de Utilizator fără niciun drept la vreo remunerație.

4. Utilizatorul este obligat să citească Politica de evaluare înainte de a utiliza Serviciul sau de a furniza orice fel conținut. Politica de evaluare este agreată prin completarea formularului de evaluare trimis de Operator sau sau într-o altă manieră stabilită de Operator.

5. Tot conținutul publicat de Utilizator în cadrul Serviciului trebuie să respecte Politica de evaluare și reglementările legale relevante în vigoare. În acest sens, Operatorul avertizează faptul că, în general, informațiile privind conținutul recenziilor Utilizatorului poate fi publicat prin mijloace automate fără modificări.

6. Utilizatorul este obligat să trimită numai recenzii veridice și reacții ulterioare care să documenteze cursul efectiv al procesării comenzilor și experiența Utilizatorului. Operatorul nu este responsabil pentru veridicitatea conținutului publicat în cadrul Serviciului. Vă rugăm să rețineți că informațiile privind conținutul publicat reprezintă o evaluare subiectivă a Utilizatorului.

7. Utilizatorul are dreptul să publice în cadrul Serviciului orice conținut care include informații protejate de legislația privind protecția personală, legislația privind protecția datelor cu caracter personal sau numai pe baza acordului prealabil al persoanelor în cauză pentru o astfel de publicare sau pe baza unor alte cauze legale considerate a fi suficiente.

8. Utilizatorul are dreptul să plaseze orice alt conținut pe Portal numai dacă este autorul sau are autorizația corespunzătoare pentru a-l publica.

9. Clientul este autorizat să acorde numai recenzii care privesc numai magazinul online folosit de către Partener și produselor achiziționate de acesta. Dacă Serviciul îi permite, Partenerul are dreptul să precizeze doar faptele asociate magazinului său online și produsele pe care le oferă ca răspuns la evaluarea Clientului.

10. Operatorul are dreptul să monitorizeze și să stocheze informații privind conținutul publicat de Utilizator, precum și comunicările aferente cu Utilizatorul, în scopul monitorizării conformității cu Politica de evaluare. În cazul în care Operatorul identifică orice conținut ilegal, dăunător, de neînțeles, duplicat, înșelător sau inacceptabil, aceasta are dreptul să nu publice conținutul sau să îl șteargă fără o notificare prealabilă către Utilizator sau să îl modifice în scopul conformității cu Politica de evaluare. Operatorul nu este obligat să informeze Utilizatorul cu privire la această decizie și nici nu este obligat să ofere vreo justificare.

11. Cu toate acestea, Operatorul nu este obligat să monitorizeze informațiile privind conținutul recenziilor sau alte conținuturi postate de Utilizator sau să caute în mod activ fapte și circumstanțe care indică conținut ilegal. În plus, Operatorul nu este obligat să corecteze în vreun fel un astfel de conținut.

12. Operatorul este responsabil din punct de vedere legal privind conținutul recenziilor sau al altor conținuturi publicate de Utilizator numai dacă ar fi putut cunoaște, având în vedere obiectul activității sale, circumstanțele și natura cazului, că informațiile privind conținutul stocat sau conduita utilizatorului sunt demonstrabile a fi ilegale sau ar fi putut avea cunoștințe demonstrabile despre natura ilegală a conținutului informațiilor stocate sau a conduitei ilegale a utilizatorului și nu a întreprins cu promptitudine toate acțiunile necesare pentru a elimina sau bloca spre a fi publicate astfel de informații.

13. Prin postarea oricărei recenzii sau oricărui alt conținut pe Portal, Utilizatorul acordă Operatorului și Partenerului în cauză (în cazul conținutului publicat de Client) consimțământul pentru utilizarea nelimitată a conținutului prin afișarea acestuia pe Portal, făcându-l disponibil pentru alți Utilizatori și sub forma redistribuirii și reproducerii sale prin partajarea acestuia pe platforme online sau în materialele promoționale ale Operatorului și pe rețelele sociale, indiferent dacă conținutul postat este o operă protejată prin drepturi de autor în conformitate cu reglementările legale aplicabile.

14. De asemenea, Operatorul are dreptul să utilizeze statisticile și alte date sumare obținute pe baza recenziilor obținute de la Utilizatori pentru evaluarea sumară a magazinelor online ale Partenerilor și a bunurilor oferite de aceștia și pentru publicarea unei astfel de evaluări în modul specificat mai sus în acest articol.

15. Utilizatorul are dreptul să contacteze Operatorul în cazul reclamațiilor privind conținutul publicat în legătură cu Serviciul prin e-mail la adresa info@biano.cz. Operatorul nu este obligat să evalueze problemele conținutului și va acționa în cauză prin blocarea acestuia numai dacă există o încălcare clară, care poate fi demonstrată, a Politicii de evaluare sau a reglementărilor legale.

16. Această versiune a Politicii de evaluare intră în vigoare începând cu data de 1 august 2021 și înlocuiește toate versiunile anterioare.

Biano s.r.o.