Termeni și condiții de comercializare ale

Termeni și condiții de comercializare ale

portalului Biano.ro

Operat de societatea Biano s.r.o.
Nr. de identificare: 04146905,
CIF: CZ04146905,
având sediul în Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praga 8, Republica Cehă,
înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Curtea Municipală din Praga, secțiunea C, cu nr. 40505
(denumită în continuare „Operator“)

Cooperarea părților contractante

1. Prevederi introductive

1.1. Clientul sistemului de internet Biano.cz (denumit în continuare „Partener“) își exprimă acordul faţă de acești termeni și condiții de comercializare (denumiți în continuare „Termeni și condiții“), de regulă cu unele dintre următoarele activități:

- adăugarea magazinului pe site-ul Biano.cz (denumit în continuare „Portal“) prin intermediul formularului https://www.biano.ro/commercial/e-shop;

sau

- aprobarea Termenilor și condițiilor prin trimiterea XML feed cu produsele.

sau

- la prima încărcare de credit sau prin facturare.

Prin acceptarea acordului cu acești Termeni și condiții este încheiat contractul de cooperare (denumit în continuare „Contract“) (Partenerul și Operatorul denumiți în continuare „Părți contractante“).

1.2. Termenii și condițiile îi sunt accesibile Partenerului tot timpul și, chiar și înainte de încheierea Contractului, pe https://www.biano.ro/termeni/conditii-comerciale.

1.3. Operatorul își rezervă dreptul ca, din orice motiv sau și fără specificarea acestuia, să nu accepte înregistrarea Partenerului și să nu încheie Contractul cu Partenerul.

1.4. Operatorul operează Portalul care servește pentru prezentarea și promovarea produselor din magazinele ofertate (denumite în continuare ”Oferte”). Scopul sistemului este și măsurarea performanței pentru determinarea cuantumului de plăți către Operator. Serviciul este accesibil pe adresa de internet (URL) www.biano.ro".

1.5. Partenerul este utilizatorul înregistrat al serviciilor Operatorului și simultan partea care postează Oferta pe serverul de internet al Operatorului. Prin Ofertă se înțelege oferta de produse prezentată de Partener pe site-ul lui, afișată și prin intermediul serverului Biano. Operatorul face posibilă utilizarea și setarea serviciilor în interfața web de administrare a Portalului (denumită în continuare „Panou administrare”).

1.6. Vizitatorul Portalului (denumit în continuare „Vizitator“) este utilizatorul care caută ofertele pe serviciul Biano.

1.7. Partenerul se obligă să-i permită Operatorului încărcarea automată a informațiilor despre Oferte în formă de export XML (denumit în continuare „XML Feed“). Prin accesorizarea Ofertei în formatul XML Feed (sau în formă alternativă automatizată convenită de către Părțile contractante), Partenerul este de acord cu publicarea Ofertei pe website-ul Operatorului și pe site-urile lui partenere și anume prin modalitatea și în condițiile reglementate în acești Termeni și condiții.

2. Publicarea ofertei

2.1. Partenerul se obligă să furnizeze prin intermediul XML Feed informații doar despre Ofertele valabile postate pe website-ul magazinului Partenerului (denumit în continuare „Site-ul web”), adică, în primul rând, nu va prezenta informații despre Ofertele care nu sunt accesibile și pentru care nu poate garanta vânzarea către Vizitatori.

2.2. Partenerul este obligat să asigure faptul ca Feed-ul curent să fie accesibil continuu pentru descărcarea automată a datelor de către Operator.

2.3. Operatorul se obligă să descarce automat și să proceseze XML Feed-ul Partenerului în cazul în care acesta este în conformitate cu Regulile serviciului Biano.cz și îndeplinește criteriile menționate în Specificația tehnică.

2.4. Partenerul răspunde pentru conținutul Ofertelor și informațiilor despre acestea, care nu au voie să fie în contradicție cu reglementările juridice sau bunele moravuri. De asemenea, Partenerul răspunde pentru faptul că, conținutul Ofertelor și informațiile furnizate despre Oferte nu încalcă niciun drept al terților.

2.5. În cazul în care textul Ofertei, materialul vizual, siglele, mărcile comerciale, alte marcaje sau un alt conținut furnizat de către Partener va avea dreptul de autor sau un alt drept de proprietate intelectuală, Partenerul răspunde pentru faptul că Operatorul va avea dreptul să le publice pe website-ul său și în materialele publicitare servind pentru promovarea website-ului Operatorului, Ofertelor și Portalului. Prin aceasta Partenerul îi furnizează gratis Operatorului licență pentru utilizarea textului Ofertei, a materialului vizual, siglelor, mărcilor comerciale, altor marcaje sau a unui alt conținut furnizat de către Partener, în conformitate cu prezentul Contract și anume fără limitare temporală și teritorială în scopul stabilit prin prezentul contract. Operatorul are dreptul să modifice un astfel de conținut, să-l adapteze sau proceseze pentru scopurile publicării Ofertei și a altui conținut în format corespunzător, să posteze conținutul pe Portal ori alte site-uri web și în alte materiale online sau offline utilizate în legătură cu operarea Portalului, să le expedieze către Vizitatori în cadrul mesajelor de publicitate sau să publice ori să stocheze acest conținut în altă situaţie legată de operarea Portalului. Pentru scopurile menționate în acești Termeni și condiții, Operatorul poate furnizaintegral sau parţial o autorizație ca parte componentă a licenței către un terț. În cazul în care Partenerul nu-şi dă acordul acordul său expres, Operatorul nu are, dincolo de cadrul stabilit prin Contract, niciun drept de proprietate sau un alt drept față de conținutul furnizat de către Operator.

2.6. Partenerul ia la cunoștință faptul că Operatorul nu răspunde pentru conținutul Ofertelor care i-a fost accesorizat de către Partener. În cazul în care împotriva Operatorului vor fi exercitate, în legătură cu conținutul Ofertelor, orice drepturi ale terților, Partenerul se obligă să-l despăgubească fără întârziere pe Operator pentru orice prejudiciu cauzat prin dreptul astfel exercitat al terțului.

2.7. Autentificarea în Panoul administrare este legat de numele și parola de autentificare. Partenerul este obligat să protejeze datele sale de autentificare și să le păstreze confidențialitatea. Operatorul nu garantează pentru utilizarea abuzivă a sistemului în cazul divulgării numelui și parolei către un terț.

2.8. Ordinea Ofertelor afișate pe Portal o stabilește Operatorul cu ajutorul mijloacelor automate în baza formulei care ia în considerare, pe de o parte, parametrii de performanță și anume CPC (cost per clic), ExR (exit rate), numărul comenzilor plasate și, de asemenea, parametrii de calitate sub formă de calitate a fotografiilor sau a imaginilor trimise ale produselor și calitate a datelor text pentru produs. Operatorul nu furnizează niciun serviciu complementar care să-i permită Partenerului să influențeze ordinea Ofertelor contra oricărei taxe. Pe bază de remarketing, Vizitatorului i se pot afișa prioritar Ofertele produselor pe care Vizitatorul și le-a afișat înainte direct în magazinul Partenerului.

3. Condițiile de licențiere

3.1. Prin această prevedere contractuală, Partenerul îi furnizează Operatorului licență neexclusivă și transferabilă (sub licență) pentru utilizarea operei în sensul prevederilor art. 2 din Legea nr. 121/2000 Culegere, Legea drepturilor de autor, în cazul în care o astfel de operă este parte componentă a XML Feed-ul în condițiile stabilite prin această prevedere. Licența este acordată în limita nerestricționată de timp, loc și cantitate pentru toate modalitățile de utilizare a operei potrivit prevederilor art. 12 și următoarele din Legea nr. 121/2000 Culegere, Legea drepturilor de autor, mai ales pentru distribuirea publică a materialului prin intermediului rețelei de internet.

3.2. Partenerul declară prin prezenta că deține toate drepturile față de XML Feed și toate componentele acestuia, mai ales că are dreptul să-l utilizeze și să acorde licență, precum și că sunt decontate toate eventualele drepturi ale terților.

4. Remunerația și condițiile de plată

4.1. Înregistrarea Partenerului pe Portal este gratuită. Publicarea Ofertelor este contra cost.

4.2. În regimul plătit, Partenerul se obligă să-i plătească Operatorului remunerație pentru fiecare clic sosit al Vizitatorului pe website-ul Partenerului. Prețul pentru un clic se stabilește în baza condițiilor Operatorului. Operatorul afișează pe Panoul de administrare Informația pentru partener referitoare la prețul mediu total pentru un clic (CPC) pentru perioada aleasă în general pentru toate Ofertele Partenerului, indiferent de categorie sau produs concret. De asemenea, pe Panoul de administrare, Operatorul afișează prețul minim pentru un clic la o categorie concretă. Pe Panoul de administrare Partenerul are posibilitatea să seteze prețul preferat (nicidecum cel maxim) pentru un clic pentru un magazin concret.

4.3. Prețul final pentru un clic poate fi diferit de prețul mediu, minim sau preferat. Prețul final pentru un clic este stabilit cu ajutorul algoritmului care-l reglementează în scopul obținerii unor Vizitatori de calitate mai bună din punctul de vedere al probabilității cumpărării produsului Partenerului. Algoritmul funcționează pe principiul similar cu Google Ads (ECPC) și Facebook ads.

4.4. Pentru achitarea funcțiilor contra cost potrivit art. 4.2. (denumite în continuare „Taxe pentru utilizarea Portalului“), Partenerul este obligat să trimită un volum suficient de mijloace bănești în contul administrat de către Operator în acest scop (denumit în continuare „Credit“), dacă Părțile contractante nu convin o altă modalitate de achitare Taxe pentru utilizarea Portalului.

4.5. Operatorul ține evidența cuantumului total al Creditului Partenerului. Operatorul are dreptul să scadă din valoarea Creditului valoarea achitării fiecărei Taxe pentru utilizarea Portalului și anume imediat după ce Operatorului i se dă dreptul la fiecare taxă. Pentru Taxele legate de utilizarea Portalului, Operatorul emite Partenerului factura totală și i-o trimite în format electronic pe adresa de contact a acestuia. Lista clicurilor efectuate, fără prețul pentru un clic, îi este accesibilă Partenerului pe Panoul de administrare.

4.6. În cazul în care starea Creditului scade la zero, Operatorul suspendă imediat afișarea Ofertei Partenerului. În urma completării Creditului, Operatorul reia automat afișarea Ofertelor Partenerului în regim de contra cost.

4.7. În cazul în care Partenerul încetează să trimită pe Portal XML Feed, are dreptul să ceară ca Operatorul să-i restituie Creditul nefolosit, însă cel târziu în termen de 1 lună de la ultima achitare în contul Operatorului. După expirarea acestui termen, Partenerul este obligat să utilizeze Creditul pentru achitarea Taxelor pentru utilizarea Portalului.

4.8. Operatorul înregistrează fiecare clic din site-ul web având destinația site-lui web și calculează remunerația care i se cuvine. Operatorul se obligă să țină evidența tuturor înregistrărilor și documentația astfel încât rezumatul remunerațiilor să fie clar, demonstrabil și controlabil.

4.9. Operatorul va depune eforturi ca să nu fie posibilă manipularea ireversibilă a remunerațiilor obținute pentru un clic.

5. Restricționarea și încetarea furnizării serviciilor

5.1. Operatorul are dreptul să suspende total sau parţial utilizarea Portalului de către un Partener ales, să blocheze Ofertele partenerului sau să oprească Portalul în cazul în care partenerul încalcă repetat Termeni și condiții sau în alte cazuri stabilite prin acești;

5.2. Operatorul are dreptul să blocheze orice Ofertă a Partenerului care este în contradicție cu prevederile acestor Termeni și condiții sau nu corespunde domeniului Portalului, este în contradicție cu bunele moravuri sau contrazice astfel reglementările juridice.

5.3. În cazul în care Operatorul decide să restricționeze sau să suspende utilizarea Portalului de către un Partener ales, îi va furniza acestuia din urmă motivarea acestei decizii, cel târziu în momentul în care restricționarea sau suspendarea intră în vigoare. Motivarea va fi furnizată sub formă de comunicare pe e-mail.

5.4. În cazul în care Operatorul decide să oprească utilizarea Portalului de către un Partener ales, îi va furniza motivarea acestei decizii cu cel puțin 30 zile înainte de oprirea utilizării Portalului. Motivarea va fi furnizată sub formă de comunicare pe e-mail. Termenul de 30 zile potrivit prezentei prevederi nu se aplică și Operatorul va furniza motivarea fără întârziere inutilă după încetarea utilizării Portalului în cazul că:

5.4.1. Operatorul are obligația juridică să oprească utilizarea unui partener ales;

5.4.2. Operatorul are dreptul să oprească utilizarea Portalului, dacă va face uz de posibilitatea de abandonare a Contractului potrivit acestor Termeni și condiții sau potrivit legii; ori

5.4.3. motivul opririi este încălcarea reiterată demonstrabilă a acestor Termeni și condiții de către Partener.

5.5. În cadrul motivării potrivit prezentului articol 5 al Termenilor și condițiilor, Operatorul va specifica fapte sau împrejurări concrete de restricționare a utilizării Portalului, inclusiv eventualul conținut al comunicării terților, care a dus la decizia dată. Operatorul nu este obligat să motiveze decizia sa, dacă nu are obligația juridică în baza căreia nu se poate menționa o motivare concretă sau dacă Operatorul poate dovedi că a avut loc o încălcare repetata a prezentului Contract din partea Partenerului și această încălcare este motivul încetării utilizării Portalului de către Partener.

6. Încetarea contractului

6.1. Partenerul are dreptul să abandoneze prezentul Contract în următoarele împrejurări:

6.1.1. Dacă apar probleme tehnice serioase de partea Operatorului. Prin problemă serioasă se înțelege imposibilitatea de accesare a sistemului o perioadă mai lungă de 48 ore în cursul unei luni calendaristice.

6.2. Operatorul are dreptul să abandoneze prezentul Contract în următoarele împrejurări:

6.2.1. Partenerul va publica în XML Feed, în ciuda atenționării repetate din partea Operatorului, Ofertele care sunt în contradicție cu prevederile din prezentul Contract, reglementările juridice sau bunele moravuri.

6.2.2. Partenerul va întârzia achitarea taxelor pentru utilizarea Portalului cu mai mult de 30 zile sau în cazul unei alte încălcări esențiale a prezentului Contract de către acesta.

6.3. Fiecare dintre părțile contractante are dreptul să denunțe Contractul fără specificarea motivului. Termenul de preaviz este de 30 zile care începe să curgă din ziua în care a fost remis preavizul către cealaltă parte contractantă.

7. Alte clauze

7.1. Operatorul îi facilitează Partenerului accesul continuu la informațiile și statisticile referitoare la utilizarea Portalului și afișarea Ofertelor Partenerului de către Vizitatori și anume prin intermediul Panoului de administrare. Aceste informații și statistici includ îndeosebi numărul de clic-uri pe fiecare categorie, lista de prețuri pentru CPC minime pentru fiecare categorie, cele mai vandabile produse ale Partenerului, informațiile privind procesarea XML Feed și funcționarea acestuia. Simultan, potrivit considerației proprii, Operatorul poate permite accesul la informațiile și statistice însumate privind utilizarea Portalului de către ceilalți Parteneri sau Vizitatori. Accesul la informațiile menționate este posibil doar pe perioada de valabilitate a Contractului. Informațiile și statisticile furnizate de către Operator pot fi furnizate în formă anonimă către terți în scopul prelucrării datelor referitoare la piața de mobilă sau pentru scopurile activităților PR ale Operatorului. Informațiile și statisticile furnizate de către Operator nu includ datele cu caracter personal ale Vizitatorilor.

7.2. Părțile contractante convin că pentru actele juridice și comunicarea reciprocă între ele este suficientă forma mesajelor de e-mail, dacă cealaltă parte contractantă confirmă primirea acestora. Pentru actele juridice prin care are loc încetarea Contractului sau modificarea acestuia în baza actelor adiționale la contract, este necesară forma scrisă a actului juridic prevăzut cu semnătura persoanelor autorizate să acționeze pentru părțile contractante. Actul în formă scrisă se consideră a fi remis în a 3-a zi lucrătoare după expedierea recomandată prin poștă pe adresa sediului părții contractante înregistrată în Registrul Comerțului, dacă nu este dovedită o altă zi de remitere.

7.3. În cazul oricăror contestații, Partenerul are dreptul să ia legătura cu Operatorul pe adresa info@biano.cz. Contestațiile pot avea ca subiect mai ales derularea Contractului sau îndeplinirea obligațiilor legale din partea Operatorului, aspectele tehnice de utilizare a Portalului sau alte acte ale Operatorului în cursul operării Portalului care îi aduc atingere Partenerului. Ulterior, Operatorul examinează contestația și, fără întârziere cel mai târziu în termen de 30 zile, îi comunică prin e-mail Partenerului cum a soluționat contestația sau ce măsuri intenționează să ia. În procesul de examinare a contestației Operatorul va include muncitorii aferenți specializeazăati în domeniul la care se referă contestația. Operatorul evaluează și optimizează continuu funcționarea sistemului pentru soluționarea contestațiilor.

8. Confidențialitatea informațiilor

8.1. Părțile contractante se obligă să nu accesorizeze neautorizat nicio informație confidențială referitoare la prezentul Contract. Informațiile confidențiale sunt considerate orice informații tehnice, comerciale sau de altă natură, fie scrise ori verbale, cu excepția informațiilor cunoscute public sau care sunt ori devin accesibile publicului într-un alt fel decât în baza divulgării sau utilizării neautorizate de către orice parte contractantă.

8.2. Niciuna din părțile contractante nu are voie să iciun terț și să utilizeze sau să permită utilizarea pentru orice scop a oricărei informații obținute potrivit Contractului sau în cursul derulării acestuia, informațile care se consideră a fi confidențiale, cu excepția cazurilor când va face acest lucru (i) în baza acordului scris prealabil al tuturor celorlalte părți contractante, (ii) în conformitate cu cerințele reglementărilor juridice aplicabile sau hotărârile organelor de stat competente, (iii) față de consilierii juridici sau alți consilieri de specialitate care vor avea obligația de discreție sau (iv) dacă Contractul permite expres acest lucru. Pentru scopurile prezentului articol, nu se consideră a fi informații confidențiale informațiile care:

8.2.1. sunt sau devin accesibile public (într-un alt fel decât prin divulgare sau utilizare neautorizată);

8.2.2. sunt furnizate vreuneia dintre părțile contractante de către un terț care este autorizat să dețină astfel de informații și are dreptul legal de a subcontracta sau utiliza astfel de informații; sau

8.2.3. sunt de așa natură că accesorizarea acestora - indiferent de faptul cui îi sunt făcute accesibile - nu le poate cauza părților contractante pierderi (inclusiv pierderea reputaţiei), pagube, cheltuieli sau orice prejudiciu.

8.3. Obligațiile potrivit prezentului articol al Termenilor și condițiilor se mențin și după încetarea valabilității prezentului Contract, fără limitare în timp.

9. Cesiunea drepturilor

9.1. Partenerul este obligat să cesioneze sau să transfere în alt mod drepturile sau obligațiile sale care decurg din Contract asupra oricărui succesor legal al Partenerului.

10. Dispoziții finale

10.1. În cazul în care vreuna din prevederile acestor Termeni și condiții va fi apreciată ca invalidă sau inexigibilă, o astfel de invaliditate sau inexigibilitate nu va influența în niciun fel prevederile prezentului Contract cu precizarea că întregul Contract va fi interpretat ca și cum nu ar conține prevederi invalide sau inexigibile și, în acest sens, vor fi interpretate și recuperate și drepturile și obligațiile părților contractante sau ale fiecărei părți, aşa cum decurg din Contract.

10.2. Operatorul își rezervă dreptul de modificare rezonabilă a acestor Termeni și condiții. Orice modificare a Termenilor și condițiilor îi va fi comunicată Partenerului printr-un mesaj de e-mail, cel puțin cu 15 zile înainte de data planificată pentru producerea efectelor acestor modificări. Acest termen va fi prelungit rezonabil, dacă modificările Termenilor și condițiilor necesită schimbări tehnice sau de altă natură la Partener. Termenul pentru notificare poate fi scurtat, dacă acest lucru este permis de reglementările juridice sau, în cazuri excepționale, mai ales dacă scopul modificării Termenilor și condițiilor este prevenirea riscurilor de securitate iminente. De la comunicarea modificărilor Termenilor și condițiilor până la producerea efectelor acestor modificări, Partenerul este în drept să rezilieze Contractul în baza notificării scrise trimise către Operator, inclusiv mesajul de e-mail. Încetarea contractului își produce efectele simultan cu producerea efectelor modificării Termenilor și condițiilor. În cazul în care Partenerul, nu se pronunță, până la producerea efectelor în legătură cu modificarea Termenilor și condițiilor, raportul dintre Partener și Operator se subordonează în continuare Termenilor și condițiilor modificate. Celelalte modificări ale Termenilor și condițiilor, dincolo de cadrul modificărilor rezonabile care pot fi prevăzute la încheierea Contractului, cer întotdeauna acordul scris al Partenerului. Acest acord poate avea forma unei notificări scrise, inclusiv mesajul de e-mail, remis către Operator, sau un alt fel de act prin care Partenerul își exprimă acordul său cu modificarea Termenilor și condițiilor. Un astfel de act se consideră și continuarea beneficierii de serviciile Operatorului în urma intrării în vigoare a Termenilor și condițiilor.

10.3. Contractul și acești Termeni și condiții se subordonează reglementărilor juridice ale Republicii Cehe. Pentru soluționarea oricăror litigii din Contract sau litigii având legătura cu Contractul sunt competente instanțele de drept comun ale Republicii Cehe. Pentru cazul oricărui litigiu cu Partenerul, Operatorul se obligă să încerce mai întâi să recurgă la o soluție amiabilă în baza negocierii cu Partenerul, eventual sub formă de mediere în prezența unui mediator agreat de ambele părți și înregistrat pe lista mediatorilor ținută de către Ministerul Justiției. Prin această prevedere nu este atins dreptul Partenerului sau al Operatorului de a introduce oricând cererea de intentare a acțiunii în instanță pentru soluționarea litigiului la curtea competentă.

10.4. Prezenta versiune a Termenilor și condițiilor intră în vigoare la data de 1.11. 2020 și înlocuiește toate versiunile precedente ale Termenilor și condițiilor.