Termeni și condiții ale serviciului Biano Star

furnizat de Biano s.r.o.
C.U.I.: 04146905,
Nr. Înregistrare la Registrul Comerțului: CZ04146905,
cu sediul social în Křižíkova 148/34, Karlín, cod poștal: 186 00, Praga 8, Republica Cehă,
încorporat în Registrul Comerțului cu referința dosarului C 243209 aflat sub conducerea Tribunalului
Municipal din Praga (denumit în continuare „Operator”).

1. CONSIDERENTE

1.1. Termenii și condițiile prezente ale serviciului Biano Star (denumiți în continuare „Termeni” și „Serviciu”) sunt emise de Operator cu privire la utilizarea portalului Biano.cz (denumit în continuare „Portal”). Termenii de față sunt disponibil pentru a fi consultați în orice moment, inclusiv înainte de utilizarea Serviciului, accesând următorul link Termeni și condiții ale serviciului Biano Star.

1.2. Termenii de față completează Termenii și condițiile generale ale Portalului Biano.cz disponibile pe https://www.biano.ro/termeni/conditii-comerciale denumite în continuare „Termeni și condiții generale”). Termenii cu majuscule din Termenii de față, care nu sunt definiți în continuare, au semnificațiile stabilite în documentul cu privire la Condiții generale.

1.3. Operatorul furnizează Serviciul unui partener care și-a adăugat magazinul online la Portal și a decis să utilizeze Serviciul (denumit în continuare „Partener”). Ca parte a Serviciului, Operatorul contactează clienții Partenerului pentru a obține recenzii cu privire la magazinele online și produsele achiziționate. Operatorul procesează apoi recenziile și le utilizează pentru a crea o recenzie generală a magazinului online al Partenerului cu privire la produselor oferite.

1.4. Pe baza evaluării generale, Partenerul poate atribui magazinului online o etichetă specială (denumită în continuare „Siglă”), conform criteriilor publicate, care reflectă recenziile acordate de utilizatori.

1.5. Pe baza evaluării generale, Partenerul poate atribui magazinului online o etichetă specială (denumită în continuare „Siglă”), conform criteriilor publicate, care reflectă recenziile acordate de utilizatori.

1.6. Partenerul este obligat să citească versiunea actuală a acestor Termeni înainte de aprobarea lor și înainte de a începe să utilizeze în vreun fel Serviciul.

2. CONTRACT PRIVIND PRESTAREA SERVICIULUI

2.1. Partenerul este de acord cu Termenii de față prin instalarea unui script / altă soluție tehnică disponibilă sau în timpul înregistrării magazinului online pe Portal. Consimțământul Partenerului la acești Termeni constituie o propunere de a încheia un acord privind utilizarea Serviciului (denumit în continuare „Acord”). Operatorul acceptă propunerea de a încheia Acordul prin punerea Serviciului la dispoziția Partenerului.

2.2. Acordul este încheiat pe o perioadă nedeterminată și este întotdeauna dependent de existența unui acord de cooperare încheiat între Partener și Operator în conformitate cu Termenii și condițiile generale. Încetarea acordului de cooperare în conformitate cu Termenii și condițiile generale încetează automat Acordul în conformitate cu Termenii de față.

2.3. Cu excepția cazului în care se stipulează altfel, Acordul poate fi reziliat de către Operator sau Partener printr-o notificare de reziliere fără a oferi un motiv anume, cu o perioadă de preaviz de 30 de zile începând cu data la care o notificare scrisă este transmisă celeilaltei părți.

3. TAXĂ

3.1. Operatorul furnizează Serviciul în mod gratuit.

4. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PARTENERULUI

4.1. Pentru a utiliza Serviciul, Partenerul este obligat să furnizeze Operatorului datele de contact ale clienților alocați magazinului online individual, care au utilizat Portalul la achiziționarea produselor Partenerului. Vor fi furnizate următoarele date de contact: adresa de e-mail și numărul de telefon al clientului (dacă sunt disponibile).

4.2. Partenerul va transmite datele de contact în conformitate cu această prevedere folosind un script / altă soluție tehnică disponibilă.

4.3. Partenerul este obligat să plaseze în magazinul său online în timpul procesului de creare a comenzilor informații vizibile cu privire la faptul că Partenerul folosește Serviciul pentru a evalua magazinul online și produsele achiziționate. În același timp, Partenerul este obligat să permită clienților săi să refuze consimțământul pentru o astfel de utilizare a datelor lor de contact într-un mod simplu și gratuit atunci când creează o comandă sau în orice alt moment ulterior (denumit în continuare „Consimțământ”).

4.4. Partenerul recunoaște și este de acord că obține datele de contact ale clientului și că acceptă utilizarea acestora în legătură cu vânzarea produselor în magazinul său online și că le poate folosi pentru difuzarea de comunicări comerciale - inclusiv a comunicărilor trimise în cadrul Serviciului - referitoare doar la produse similare și numai cu condiția ca clientul să aibă posibilitatea clară și fără echivoc de a refuza cu ușurință consimțământul pentru utilizarea datelor sale de contact. Partenerul este obligat să se asigure că orice neacordare a Consimțământului sau revocarea ulterioară a acestuia nu va avea niciun impact negativ asupra clienților în cauză și asupra procesării comenzilor lor ulterioare.

4.5. În cazul în care Partenerul trimite clienților orice comunicare direct prin e-mail cu privire la utilizarea Serviciului, Partenerul este obligat să ofere clienților opțiunea de a revoca Consimțământul în fiecare astfel de e-mail.

4.6. Partenerul nu are dreptul să intervină în niciun fel în procesul de evaluare a magazinului său online sau a produselor oferite, precum și în procesul de evaluare a altor Parteneri; această regulă nu se aplică în cazul reacției Partenerului la evaluarea clientului, în cazul în care Serviciul permite acest lucru. Partenerului i se interzice în special să posteze propriile recenzii, fie direct, fie prin intermediul altor persoane, să permită acordarea de recenzii numai anumitor clienți sau să interfereze cu recenziile postate de clienți. În cazul în care Operatorul descoperă că Partenerul a încălcat obligațiile de mai sus, Operatorul are dreptul să refuze publicarea unor astfel de recenzii și / sau fără o cerere prealabilă de rectificare, să suspende temporar sau definitiv furnizarea Serviciului către Partener.

4.7. Posibila reacție a Partenerului (dacă există) la evaluările clienților nu poate încălca reglementările legale sau bunele moravuri sau de orice altă natură ofensatoare sau abuzive. Operatorul își rezervă dreptul de a nu publica nicio reacție care va intra în conflict cu acești Termenii fără vreo notificare prealabilă.

4.8. Partenerul are dreptul să utilizeze Sigla acordată numai pentru magazinul online specific și numai atâta timp cât îndeplinește condițiile pentru acordarea acestei Sigle.

4.9. În cazul revocării Consimțământului sau apariției oricărui fapt, care au drept rezultat imposibilitatea utilizării datelor de contact ale clienților în scopurile Serviciului, Partenerul este obligat să informeze Operatorul despre o astfel de circumstanță fără întârzieri nejustificate

5. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE OPERATORULUI

5.1. Operatorul este obligat să furnizeze Serviciul în conformitate Termenii de față. Operatorul asigură funcționalitatea tehnică a Serviciului și menține comunicarea cu Partenerii și clienții acestora în scopul furnizării Serviciului. Operatorul va depune eforturi rezonabile pentru a împiedica modificarea evaluării acordate de clienți în cadrul Serviciului într-o manieră trivială.

5.2. Partenerul are dreptul să primească recenzii numai de la clienții ale căror date de contact au fost obținute în scopul operării Serviciului. Cu excepția cazului în care se convine altfel, Operatorul are dreptul să trimită clienților un link către formularul de evaluare în numele Partenerului și să le permită clienților să trimită recenzii într-o perioadă rezonabilă de timp după plasarea unei comenzi în magazinul online al Partenerului, de obicei în termen de 45 de zile de la obținerea detaliilor de contact.

5.3. Operatorul are dreptul să creeze un formular electronic pentru postarea recenziilor cu privire la magazinul online al Partenerului și a produselor achiziționate și să comunice cu clienții pentru a obține o evaluare și un posibil răspuns de la partener, în cazul în care există.

5.4. Operatorul are dreptul să păstreze statistici privind evaluarea magazinului online al Partenerului și ale produselor oferite de acesta, să analizeze evaluările obținute, în scopul acestor statistici, și să publice recenzii și statistici parțiale și cumulative sau posibile răspunsuri ale Partenerului.

5.5. Ca parte a Serviciului, Operatorul poate administra o bază de date cu datele de contact ale clienții în cauză, inclusiv informații cu privire la acordarea sau revocarea Consimțământului. Cu excepția cazului în care se convine altfel, Operatorul poate păstra baza de date menționată mai sus după încetarea furnizării Serviciului pentru a demonstra conformitatea furnizării Serviciului cu acești Termeni și a reglementărilor legale.

5.6. În cazul în care există vreo îndoială cu privire la posibilitatea utilizării datelor de contact, a evaluărilor și a altor informații obținute în timpul furnizării Serviciului, Operatorul are dreptul, fără o notificare prealabilă către Partener, să înceteze distribuirea oricăror mesaje către aceste adrese și să nu mai permită spre a fi publicate alte evaluări sau alt conținut.

5.7. În plus față de datele de contact, Operatorul are dreptul să prelucreze informații cu privire la produsele achiziționate de clienți, inclusiv categoriile de bunuri și prețurile acestora, cât și informații cu privire la comanda și conținutul recenziilor publicate chiar de clienți.

5.8. În cazul în care Operatorul este cel care realizează comunicarea cu clienții în numele Partenerului, Operatorul le va oferi clienților opțiunea de a refuza Consimțământul în fiecare mesaj de e-mail trimis, care conține o invitație de a trimite o recenzie în cadrul Serviciului.

5.9. Operatorul are dreptul să verifice îndeplinirea de către Partener a obligațiilor care îi revin în temeiul acestor Termeni prin orice mijloace disponibile, inclusiv crearea unei comenzi de testare și achiziționarea unui produs în magazinul online al Partenerului, acordarea sau revocarea unui consimțământ de testare și transmiterea unei evaluări de testare și, după caz, solicitarea Partenerului de a face ajustări imediate.

6. DREPTURI ȘI OBLIGAȚII ASOCIATE PROCESULUI DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE

6.1. Furnizarea Serviciului implică prelucrarea datelor cu caracter personal. Partenerul acționează ca operator de date și Operatorul ca procesator de date. Prin urmare, Partenerul determină scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal și autorizează Operatorul să proceseze datele cu caracter personal în scopul furnizării Serviciului.

6.2. Detaliile privind prelucrarea datelor cu caracter personal legate de Serviciu sunt prezentate în Politica de Confidențialitate disponibilă la adresa Politică de Confidențialitate a serviciului Biano Star. Operatorul și Partenerul sunt obligați să proceseze datele cu caracter personal în conformitate cu Politica de Confidențialitate de mai sus și cu reglementările legale în vigoare, în scopul furnizării Serviciului.

6.3. Partenerul este obligat să își îndeplinească datoria de a informa clienții cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile Serviciului, în măsura și în modul cerut de reglementările legale. Partenerul este în special obligat să informeze clienții despre rolul său de Operator, scopul, temeiul juridic și perioada de prelucrare a datelor personale, utilizarea Operatorului ca procesator de date și drepturile clienților asociate cu prelucrarea datelor personale.

6.4. Partenerul este obligat să informeze Operatorul cu privire la orice circumstanță care ar putea afecta legalitatea obținerii datelor cu caracter personal, exactitatea și actualitatea acestora, precum și prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile Serviciului. Partenerul este întotdeauna responsabil pentru legalitatea obținerii și furnizării datelor cu caracter personal pe care le transmite Operatorului, exactitatea și actualitatea acestora.

6.5. Partenerul este obligat să păstreze confidențialitatea datelor cu caracter personal, prelucrarea acestora, măsurile tehnice și organizatorice adoptate pentru a asigura prelucrarea și să angajeze prin această obligație toți angajații săi și alte persoane colaboratoare.

6.6. În măsura în care nu este reglementat de acești Termeni, Operatorul urmează instrucțiunile Partenerului sau reglementările legale în vigoare atunci când prelucrează date cu caracter personal. Operatorul este obligat să anunțe Partenerul în cazul în care nu poate respecta instrucțiunile sale sau dacă consideră că orice instrucțiune încalcă prevederile legale.

6.7. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal exclusiv într-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European; orice transfer de date în afara acestor state sau acordarea accesului la date cu caracter personal în orice alt stat este întotdeauna supus îndeplinirii condițiilor stabilite în reglementările legale în vigoare.

6.8. Partenerul autorizează Operatorul să proceseze datele cu caracter personal în măsura necesară pentru îndeplinirea acestor Termeni și furnizarea Serviciului. Persoanele vizate în cazul prelucrării datelor personale conform acestor Termeni sunt clienții magazinului online al Partenerului. Datele personale procesate sunt datele de contact ale clienților, informații cu privire la produsele achiziționate și conținutul recenziilor publicate de clienți (în funcție de natura datelor furnizate).

6.9. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Operator este gratuită. Operatorul nu are dreptul să solicite rambursarea costurilor asociate prelucrării datelor care depășesc alte performanțe în conformitate cu acești Termeni, Condițiile generale și alte acorduri cu Partenerul.

6.10. Operatorul are dreptul să prelucreze datele cu caracter personal numai în cadrul furnizării Serviciului, pe durata contractului. După expirarea acestei perioade, Operatorul poate prelucra date cu caracter personal numai pentru o perioadă de timp în care există un motiv legal pentru o astfel de prelucrare în conformitate cu reglementările legale, fiind obligat să demonstreze inclusiv conformitatea furnizării Serviciului cu acești Termeni și reglementări legale.

6.11. Odată finalizat procesul de prelucrare a datelor personale, Operatorul este obligat să transmită datele cu caracter personal și alte documente obținute în legătură cu prelucrarea, să le distrugă sau să le predea Partenerului, conform instrucțiunilor Partenerului și a reglementărilor legale în vigoare.

6.12. Operatorul se angajează să nu facă copii ale datelor cu caracter personal fără știrea și consimțământul Partenerului, cu excepția efectuării copiilor de rezervă sau a altor copii care sunt necesare pentru a asigura prelucrarea corectă a datelor cu caracter personal și funcționalitatea Serviciului, sau copiile necesare în îndeplinirea obligațiilor prevăzute de legile în vigoare.

6.13. Luând în considerare stadiul tehnicii, natura, domeniul de aplicare, scopurile procesării datelor cu caracter personal, costurile de implementare și riscuri posibile cu privire la drepturile și libertățile indivizilor, Operatorul se angajează că va adopta măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a asigura un nivel ridicat de securitate a datelor cu caracter personal și pentru a le proteja împotriva abuzurilor și utilizării lor necorespunzătoare. La cerere, documentele relevante vor fi transmise Partenerului. În cazul în care măsurile luate sunt considerate a fi ineficiente, Operatorul va pune în aplicare măsuri adecvate fără întârzieri nejustificate sau va ajusta măsurile existente în consecință și va documenta modificările.

6.14. Operatorul are dreptul să proceseze cererile clienților Partenerului dacă acestea sunt livrate direct acestuia și în ceea ce privește revocarea Consimțământului pentru prelucrarea sau corectarea datelor cu caracter personal. Cu excepția cazului în care se convine altfel cu Partenerul, Operatorul nu este obligat să proceseze cereri suplimentare din partea clienților cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și a drepturilor conexe. Partenerul, în calitate de operator al datelor cu caracter personal, este întotdeauna responsabil pentru procesarea solicitărilor de către clienții în cauză.

6.15. Operatorul nu va angaja alți procesatori în prelucrarea datelor cu caracter personal.

6.16. Operatorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la datele cu caracter personal și prelucrarea acestora și să oblige toți angajații săi și ceilalți colaboratori să păstreze confidențialitatea într-o măsură similară în conformitate cu acești Termeni, cu excepția cazului în care sunt supuși unei obligații legale de confidențialitate.

6.17. La cererea partenerului, Operatorul este obligat să predea orice documente și alte informații aflate în posesia sa pentru a demonstra conformitatea prelucrării datelor cu caracter personal cu reglementările legale și pentru a permite Partenerului să controleze procesul de prelucrare. Cu excepția cazului în care nu este posibil, având în vedere circumstanțele actuale, Operatorul și Partenerul vor conveni asupra metodei de control conform frazei anterioare.

6.18. Operatorul va notifica Partenerul fără întârziere nejustificată dacă descoperă vreo încălcare a securității datelor cu caracter personal, vreo încălcare a reglementărilor legale sau dacă există vreo suspiciune cu privire la astfel de încălcări. Notificarea va fi trimisă prin intermediul datelor de contact furnizate de Partener în panoul de administrare.

6.19. Partenerul este obligat să asigure Operatorului cooperarea necesară cu privire la prelucrarea corectă a datelor cu caracter personal și să informeze Operatorul, în special, cu privire la orice circumstanță care ar putea afecta prelucrarea și conformitatea acestora cu reglementările legale și să coopereze în cazul unei inspecții de către autorităților de control competente și să participe în cazul apariției unor incidente de securitate în procesul de investigare și notificare a autorităților sau a clienților în cauză și angajarea în eliminarea acestora.

7. ALTE DISPOZIȚII

7.1. Operatorul deține toate drepturile, în special drepturile de autor asupra proprietății, asupra Portalului și Serviciului, inclusiv toate componentele acestora, orice programe, soluții tehnice, scripturi și alte instrumente utilizate în scopul Serviciului, cu excepția conținutului recenziilor și alte conținuturi similare publicate de clienți sau Parteneri.

7.2. Utilizarea oricăror instrumente sau componente ale Serviciului dincolo de domeniul de aplicare stipulat în acești Termeni este permisă numai cu acordul prealabil scris al Operatorului. Partenerul este răspunzător pentru orice daune sau vătămări cauzate de utilizarea neautorizată sau intervenție în Serviciu sau orice instrument utilizat de Operator în asociere cu Serviciul.

7.3. Operatorul nu va fi răspunzător pentru niciun fel de daune suferite de Partener din cauza disfuncționalității Serviciului, în orice măsură, inclusiv încetarea Serviciului sau ca urmare a publicării unor recenzii negative. De asemenea, Operatorul nu va fi răspunzător pentru niciun fel de daune suferite de către Partener ca urmare a interferenței terților cu Serviciul sau a utilizării neautorizate a Serviciului. Orice limitare sau încetare a Serviciului este la latitudinea exclusivă a Operatorului. Încetarea funcționării Serviciului va rezilia Acordul în mod automat, fără dreptul Partenerului la nicio compensație sau alte contraprestații din partea Operatorului.

7.4. În cazul în care este necesară o formă scrisă în conformitate cu acești Termeni, e-mailurile cu confirmarea livrării sau comunicările trimise prin intermediul panoului de administrare vor fi considerate forma scrisă în condițiile prezentului acord.

7.5. În cazul în care orice dispoziție a Acordului și / sau a acestor Termeni este considerată invalidă sau inaplicabilă, o astfel de invaliditate sau imposibilitate nu va afecta în niciun caz valabilitatea celorlalte dispoziții ale Acordului sau ale Termenilor de față, iar dispozițiile rămase vor fi interpretate ca și cum Acordul și / sau acești Termeni nu conțin prevederi individuale nevalide sau neexecutabile, iar drepturile și obligațiile prevăzute de acestea vor fi interpretate și aplicate în consecință.

7.6. Modificările aduse acestor Termeni și Condiții sunt guvernate de dispozițiile corespunzătoare din Termenii și condițiile generale.

7.7. Drepturile și obligațiile care nu sunt reglementate de acești Termeni sunt guvernate de Termenii și condițiile generale și de reglementările legale din Republica Cehă. Toate litigiile care decurg din Acord sau din acești Termeni sau disputele asociate acestuia vor fi soluționate de instanțele generale competente din Republica Cehă.

7.8. Această versiune a Termenilor intră în vigoare începând cu data de 1 august 2021 și înlocuiește toate versiunile anterioare.

Biano s.r.o.